چشم‌پوشی از دستورات نوار دستور
پرش به محتوای اصلی
داشنگاه پیام نور
 

شهید هادی متولی
کنگره شهدای دانشجوی دانشگاه بوشهر

​زندگی نامه شهید هادی متولی

شهید هادی متولی در سال 1362 در خانواده ای پاک و مقدس و مذهبی در شهرستان خوی پا به عرصه هستی نهاد و محیط خانواده را به وجود خویش مزین ساخت .

نور عشق از صورتش ساطع بود و در نگاهش مهر و محبت موج می زد . باهوش و مومن بود سر به زیر و آرام و کم توقع و یا شاید گفت بی توقع. او از دوران کودکی علاقه وافر به انقلاب و امام داشت و سپس در دوران جوانی فعالیت مستمر و پی گیری داشت .

او دوران کودکی را در کنار پدر بزرگش سپری می کند تا اینکه در سال 1368 در مقطع ابتدایی در دبستان هاشمی نژاد مشغول به تحصیل می شود و تا پایه دوم در آنجا ادامه تحصیل می دهد و سپس پایه سوم تا پنجم ابتدایی را در تهران پیش پدرش ادامه میدهد و سپس بعد از پایان تحصیلات ابتدایی، دوره راهنمایی را در مدرسه راهنمایی شهید مفتح شهرستان خوی به پایان رسانده وپس از تلاش وکاروکارگری دوره متوسطه را در دبیرستان امیر کبیرشهرستان خوی در کنار عمه اش به اتمام می رساند و دوره پیش دانشگاهی را نیز در پیش دانشگاهی شهید کوچری با موفقیت به پایان میرساند.

 تا اینکه از دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان خوی در رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزاری قبول شده ولی به علت عدم وسع مالی قادر به تحصیل نمی گردد بالاخره به خدمت سربازی اعزام می شود و در نیروی انتظامی  استان یزد مشغول خدمت مقدس سربازی می گردد و بعد از مدتی به ارومیه منتقل شده وخدمت خویش را تمام می نماید .و پس از گذراندن خدمت سربازی بعنوان یک بسیجی مخلص در کنار سایر بسیجیان در پایگاه مقاومت شهید فروتنی مشغول به فعالیت می گردد وسپس عازم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و تقاضای خدمت می نماید و لذا بنا به دلایل و موانع زیاد از خدمت در سپاه منصرف گشته و از آنجا وارد نیروی انتظامی می شود و بعد از گزینش و گذراندن دوره های آموزش نظامی در آموزشگاه نیروی انتظامی درشهرستان کرج به عنوان کادر نیروی انتظامی در پلیس آگاهی به خدمت مشغول می گردد وپس از تقسیم بندی و ترفیع درجه بنا به فعالیت خطیرشان جهت خدمت و حفاظت از کیان اسلامی به شهرستان سردشت اعزام می شود و پس از سه سال خدمت صادقانه و دفاع از مرزو بوم وطن در مقابله با اشرار و ضد انقلاب بالاخره در سال 01/05/1390 در پاسگاه زنجیره ای سردشت پس از درگیری های فراوان به دست گروهک پژاک به شهادت ابدی نایل می گردد .​



تصاویر

هادی متولی1.jpg

هادی متولی2.jpg
هادی متولی3.jpg


آدرس: تهران، مینی سیتی، بلوار ارتش، اول شهرک نفت، خیابان نخل، سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور؛ صندوق پستی: 4697-19395
تمامی حقوق این سایت متعلق است به دانشگاه پیام نور
کل بازدیده ها: 20409
شنبه 6 مرداد 1403